Eurovision Song Contest 2018

Eurovision Song Contest
Grand Six
2018
yeter artık dediğiniz için bu son yazın eurovision ile ilgili.
ilerleyen günlerde güzel bir film incelemesi gelecek.
şimdi eurovision'a maddi destek verdiği için direkt finale katılan ama müzikleri genelde bayat olan ülkelerden söz edeceğim.

1-Germany
Sanatçı:Michael Schulte
Şarkısı:You let me walk alone
Kısaca:Tip,tarz ve ses olarak bana ed sheeran'dan başka kimseyi hatırlatmadı.Şarkı bildiğin ed'in albümünden biri gibi.Yani almanya farklı olayım derken ed olmuş.yarı finalde yarışsa finale çıkamazdı.üzgünüm yine son sıralarda olacak gibi.
2-France
Sanatçı:Madame Monsieur
Şarkısı:Mercy
Kısaca:Şarkı güzel bir his yaşatıyor.Sanırım fransızca olması pozitif yanlarından biri.Ben sevdim sizinde seveceğinize eminim.Fazla söze gerek yok.

3-Italy
Sanatçı:Ermal meta ve Fabrizio moro
Şarkı:Non mi avete fatto niete
Kısaca:italya yarışmaya ermenistan gibi geçmişi pişirip sunmak yerine dünya barışı,yeşili sev doğayı koru gibi temalar üzerine şarkılarla katılıyor. o yüzden seviyorum.şarkı iyi ama daha iyileri de olmuştu.Dinleyin savaş temalı şarkıda farklı dillerde şarkı sözler altyazı olarak sunulmuş.


4-The United Kingdom
Sanatçı:SuRie
Şarkı:Storm
Kısaca:ingiltere adele'i göndermediği sürece kazanamaz. a-ha da buraya yazıyorum.ne bileyim hiç dikkate almam ben yarışmada.şarkıyı diğer şarkılardan ayrılacak kalitede yapabilirlerdi.dinlediğinde eurovision şarkısı der geçerim.nope
5-Spain
Sanatçı:Amaia ve Alfred
Şarkı:Tu cancion
Kısaca:romantik bir şarkı ile karşımızda ispanyol ikili.düetler her zaman bir 50 puan kazandırır.ispanyolca öğrendiğim için ilk defa ispanyanın şarkısını anladım.
tu cancion-senin şarkın demek bu arada.şarkı güzel dinleyin.ama değerini bilmeyecek avrupalılar.


6-Portekiz
Sanatçı:Claudia Pascoal
Şarkı:O jardim
Kısaca:geçen sene slow şarkı ile kazandık bir daha deneyelim demişler.kendi dillerinde katılmalarını hep takdit etmişimdir.ama pek puan toplayamaz.şarkı orta gibi.






Değerlendirmem bu kadar olacaklar mayısta.o zamana kadar hoşçakalın.


















Yorumlar