Eurovision Song Contest 2018

Eurovision Song Contest 2018 
Semi Final 2
Tekrardan merhaba,
Şimdi ikinci yarı final incelememiz var.
Umarım önceki yazı hoşunuza gitmiştir.

1-Ukraine 
Sanatçı:MELOVIN 
Şarkısı:Under The Ladder
Kısaca: sesi güçlü,tarz olarak david bowie gibi,ama şarkı daha özgün olabilirdi.Çünkü klasik üç dakikaya sığdırılan benzer tempoyu hep duyduğumuz bir şarkı.Ama sözleri gayet güzel ona bir şey diyemem.Bahislerde orta sıralarda kalıyor yani yarı finali geçer ama finalde soldak tabloda olamaz.Ayrıca Sahne performansı iyi gibi.

2-Poland
Sanatçı:Gromee feat. Lukas Meijer
Şarkı:Light me up
Kısaca:şarkı hoş ,özgün olmuş yarışmadaki diğerlerine göre.ritmi de güzel aynı zamanda ama yavaş ve tek notada gidiyor gibi geldi.finale çıkamayabilir.yine de dinleyin derim.


3-Georgia 
Sanatçı:Ethno-Jazz Band Iriao
Şarkı:For You
Kısaca:Gürcüce bir şarkı ile karşımızdalar.kendi dillerinde katılmayı deniyorlar ara sıra ama pek işe yaramıyor gibi.Hafif tempoda güzel bir şarkı.Ben beğendim açıkcası.Yine polonya gibi çok tekdüze gidiyor.finale çıkamaz sanırım.


4-Norway
Sanatçı:Aleksander Rybak
Şarkı:That's How You Write a song
Kısaca:norveç düşüşü durdurmak adına rekor bir puanla önceden kazanmış şarkıcısını yollyor.Ama yemezler.şarkı çok eğlenceli aslında.aklıma takılan neden şarkı yazmayla ilgili şarkı ile katılması?ne yani biz bilmiyor muyuz,mr.rybak?bana 2016'daki Mars abinin 'love love peace peace 'performansından kopyalandığı hissi veriyor.Hatırlarsanız o şarkı çok saçmaydı ama beklenmedik şekilde tutmuştu.izlemek isterseniz bağlantı burada 
https://www.youtube.com/watch?v=Cv6tgnx6jTQ

5-Moldova
Sanatçı:DoReDos
Şarkısı:My lucky day
Kısaca:artık gırtlağımıza kadar moldova ezgilerine boğulmak istemiyorum.her yıl bize folk music dayatılıyor.şaka bir yana çok güzel ya eğlenceli insanlar bir kere.finale çıkar ama tutunamayanları oynar.ayrıca moldovalıların ayrı yeri var bende.


 6-Russia
Sanatçı:Julia Samoylova
Şarkı:I won't break
Kısaca:diyorum nereden tanıdık geldi.geçen sene katılıp daha sonra ukrayna tarafından girişi engellenen dolayısıyla kiev'de yarışamayan ablamız.anlamadığım rusyanın şarkıları orta seviyede olsa da yine üst sıraları zorluyorlar burada bir dolap dönüyor.demedin demeyin.şarkı eh işte.ben pek sevmedim.
7-Montenegro
Sanatçı:Vanja Radovanovic
Şarkı:Inje
Kısaca:bu yarışmada arkan sağlam olacak öncelikle.karadağ'ı gariban pek önemseyen yok ama ben balkan dillerini çok sevdiğimden bu şarkıya ısındım.dinleyin derim.inje boşnakça da kırağı demek bunu da kenara yazalım.ben 7 puan verirdim.en azından klişe bi şarkı değil.



8-Sweden
Sanatçı:Benjamin Ingrosso
Şarkı:Dance off you
Kısaca:'97 li olur kendisi.aslen italyanmış.şarkıyı cidden çok sevdim.hareketli,akılda kalıcı,dans ettiriyor ayırca.yine bir amerikanvarilik yok değil.isveç zaten belçika gibi bir yerlerden esinlenerek şarkı yapıyor.hakkını yemeden benden 8 puan.J.timberlake gibi.
9-San Marino
Sanatçı:Jessika (feat. Jenifer Brening)
Şarkı:Who We Are
Kısaca:iyi gibi.çok bişey söylemeyeceğim şarkıyı sadece rapçi abla kurtarıyor.san marino konya kadar ülkesin sana birincilik vermezler ayrıca.
10-Latvia 
Sanatçı:Laura Rizzotto
Şarkı:Funny girl
Kısaca:Maşallah ablamıza öncelikle.vallahi beğendim.farklı bir tarzda ve akıp giden bir nakaratı var.klipteki gibi de bir sahne performansı yaparsa iyi olur.içimden bir ses değeri bilnmeyip elenecek diyor.hayırlısı.
11-Malta
Sanatçı:Christabelle
Şarkı:Taboo
Kısaca:iyi orta segment bir şarkı.dinlenebilir.ama klip bildiğin mad max kopyası.yönetmen seviyor olabilir.ablada zaten bir Türk havası var nereden bilemedim.çok şey söylemeye gerek yok.nakaratı iyi ama.
12-Hungary
Sanatçı:AWS
Şarkı:Viszlat Nyar
Kısaca:manga 'nın hala hakkının yendiğini düşünen biri olarak bu gençlerde harcanacak diyorum.güzel beğendim ama rock music dinlemeyen biri iseniz tavsiye etmem.
13-Australia
Sanatçı:Jessica Mauboy
Şarkı:We got love
Kısaca:Yeni bir ülke olduğu için ayağı alışsın diye mi ne bilmem sıradan şarkılarla ilk beşi zorluyor her sene.Hakkını yemek istemem güzel şarkıları da var yani hani.Ama bu şarkı cidden iyi.alsın derim birinciliği.abla yerlilerden galiba.

14-The Netherlands 
Sanatçı:Waylon
Şarkı:Outlaw In'EM
Kısaca:bayıldım.country ile rock sentezi veya bunun özel adı her neyse cidden kaliteli olmuş.abinin sesi de maşallah.ikinci 12 puanım
15-Romania 
Sanatçı:The Humans
Şarkı:Goodbye
Kısaca:nope.olmamış.klişe.
Daha iyisi olabilirdi.
16-Serbia
Sanatçı:Sanja Ilic & Balkanika
Şarkısı:Nova Deca
Kısaca:Genelde kendi dillerinde katılmalarından dolayı ayrı bir hayran olduğum ve ister istemez her balkan müziği beni çekiyor.buram buram sırbistan kokuyor.ezgiler ve nicesi.iyi gibi ama daha iyide olabilirdi.nova deca sırpçada yeni çocuklar demek.


17-Slovenia
Sanatçı:Lea Sirk
Şarkı:Hvala,ne
Kısaca:güzel,temposu yüksek.ama dil pek alışık olduğum fonetikte olmadığından dinlemek biraz zor.ingilizce olsa daha iyi olabilirdi.hvala-teşekkür ederim,ne-hayır,deği gibi bişey pek anlamadım olayı zaten.
18-Denmark
Sanatçı:Rasmuusen
Şarkı:Higher Ground
Kısaca:Danimarka artık o boruları öttürülerek kazanılmıyor.başka taktikle gel.Ama abi game of thrones'daki tormund'a benziyor.demek ki kan çekiyor.şarkı çok sıradan.ora bir sıralama yakalayabilir.


Söyleceklerim bunlar 
büyük ihtimalle yarın da büyük 6lının incelemesini yayınlarım.

















Yorumlar