Eurovision Song Contest 2018


Eurovision Song Contest 2018 
Semi Final 1 
Herkese merhabalar
ikinci yazım ne olsun diye hiç düşünmedim en sevdiğim Euorvision olmalı dedim ve başladım.
Sizlere şimdi neden katılmadığımız değilde 2018 deki katılımcıları kendimce yorumladığım veya incelediğim yazacağım.

43 ülke olduğu için sizi sıkmamak adına yarı finalleri ve büyük altılı beşli her neyse onları ayrı yayınlayacağım.

1-Albania 
Sanatçı:Eugent Bushpepa
Şarkısı:Mall
Kısaca:geleneksel ezgiler var bu tabi bi puan taktiği.Şarkı güzel bir aşk hikayesinden bahsediyor.Bahislerde altlarda büyük ihtimalle yarı finali geçemez.Ama şarkıyı dinleyin eğer yabancı dillerde müzikleri seviyorsanız.Değeri bilinmeyecek Eurovision'da.Beğendimm.Klibi de iyimsi.

2-Cyprus 
Sanatçı:Eleni Foureria
Şarkısı:Fuego
Kısaca:her sene bir ülke kuralları yıkarak kendini diğerlerinden öne atar.yüksek tempodaki bu şarkı gayet güzel.Geleneksel notalarda içeriyor.inşallah yüzümü kara çıkarmaz.
3-Estonia 
Sanatçı:Elina Nechayeva
Şarkısı:La forza
Kısaca:ilk sorum 'neden italyanca?' olacak.opera Almancadır diyenlerdenim.Ama işe yaramış bahislerde ilk 5de.Sözler güzel,abla gibi.Operadan kazanıyor bu şarkı olmuş bende beğendim ama bir daha dinlemem.Zor tabi şimdi bu ses bu performans.Not:Kanalını yeni açan seyircilerimiz alıcınızın ayarlarıyla oynamayın bu ses gerçek.

4-Czech Republic 
Sanatçı:Mikolas Josef
Şarkısı:Lie to me

Kısaca:Yaşıtlarım ne yapıyor ben ne yapıyorum krizindeyim öncelikle.Şarkı yarışamaya göre özgün,tekrar dinlerim sanırım.Şarkı sanırım karmaşık duygulu biri yazmış.sözler eh işte.Ama dinletiyor.biraz j.timberlake havası vardı.Epic sax guy dan sonra belki trompet ile kız düşürürüm demiş yetkililer.düştü.Bahislerde 3 numara ama birinci de olabilir.


5-Belarus
Sanatçı:ALEKSEEV
Şarkı:FOREVER
Kısaca:Güzel ama iyi değil.Finale çıkar ama iyi bir puan alır mı bilinmez.Klipte anlamadığım nokta neden top oynadığı sonuçta derbeder gençsin sen.Ayrılık sonrası dinlenecek listesine alıyorum.
6-Greece 
Sanatçı:Gianni Terzi
Şarkı:Oniro Mou
Kısaca:Trük mü acaba demedim değil,değilmiş.Beğendim diyorum çünkü Yunan şarkılarını hep beğenmişimdir.Bol bol ezgiler tabiki vazgeçilmezlerden.çok hareketli değil ama tavsiye ederim.finale çıkar ve sol blokta yer alır.
7-Belgium
Sanatçı:Sennek
Şarkı:A matter of time
Kısaca:ve ve ve benim her zaman 12 puan verdiğim Belçikaa.çok güzel şarkılar yapıyorlar her yıl.dinlerken sanki bir yerde duymuşum gibi his oluşuyor.genelde yıl içerisindeki hit olan şarkılara tersine mühendislik yapıyorlar.yarı finale çıkar hatta ilk 10 derim.



8-Iceland
Sanatçı:Ari Olafsson
Şarkı:Our Choice
Kısaca:Ya şimdi baby face birinin arkasından kötü konuşmak istemem.ama sanki izlanda düğünlerinde gelin damat dans şarkısı gibi geldi.90'lar tarzındaki eurovision şarkılardan.umarım şaşırtır benide iyi bir sıralama yapar.şarkı iyi bir değişiklik yapıp farklı bir tarz dilemek isterseniz dinleyin.
9-Crotia
Sanatçı:Franka
Şarkısı:Crazy
Kısaca:ah üzgünüm olmamış.Dark pop sizin harcınız değil.Ayrıca lady gaga'dan bir yer esinlenilmiş parçada kınıyorum sizi.bu kadar yüklenmek olmadı hemen abla güzel,şarkı da klişe değil biraz idare eder gibi.

10-Austria 
Sanatçı:Cesar Sampson
Şarkısı:Nobody but you
kısaca:sanırım bu yılki tek siyahi yarışmacı.ve siyahiliği belli olmasın diye klibi siyah beyaz formatta çekmiş.şarkı üç dakikalık klişeler gibi gelsede nakaratı güzel dinletiyor.sözlerde iyi.finale çıkar ama ses getiremez gibi.
11-Finland 
Sanatçı:Saaro Aalto
Şarkı:Monsters
kısaca:finlandiya'dan daha güzel şarkılar bekliyordum.bu olmamış.çok tanıdık tempolar sözler.özellikle makyözünü değiştirmeli.şans vermiyorum yarışmada ama bahislerde ilk 20 de sizce de ilginç değil mi?
12-Armenia 
Sanatçı:Sevak Khanayan
Şarkısı:Qami
Kısaca:sanki her şarkıda bize alttan alta giydiriyorlar gibi geliyor.Güzel geldi bana.qami rüzgar demekmiş bunu da öğrendim.Finale çıkar ama sonrası ne olur bilemem.Şaka bir yana dinleyim derim.


13-Azerbaijan 
Sanatçı:Aisel
Şarkısı:X my heart
Kısaca:her sene farklı farkllı tatlarda müzik dinleten Azerbaycanlı kardeşlerimiz sanki kendilerini katılsak yeter gibi mi düşünüp çok klişeleşti anlamadım.olmamış açıkçası.tempo desen sözler desen yok dinlemem.12 puan vermezdim.

14-Switzerland 
Sanatçı:ZiBBZ
Şarkısı:Stones
Kısaca:bilemiyorum ne iyi ne kötü.iyi yani isviçrenin hiç hakettiği değeri görmemesi bu çalışma iyi ancak yine göz ardı edilecek gibi.kötü yani biraz amerikan geldi.Başarılar yine de.
15-Lithuania 
Sanatçı:Ieva Zasimauskaite
Şarkısı:When we're old
Kısaca:orta bir şarkı,pek dikatimi çekmedi,yavaş tempolu.sanmıyorum finale çıkacağını.
16-Bulgaria 
Sanatçı:EQUINOX
Şarkısı:Bones
KIsaca:Bu yılki favorilerimden,artık kazansınlar ya.yıllardır kaliteli şarkıları harcanıyor.Farklı bir çizgide olan şarkı gerçekten tekrar tekrar dinlenebilir.Benden 12 puan.Klibi olsun,sözleri olsun muhteşemm.
17-Israel 
Sanatçı:Netta
Şarkı:TOY
KIsaca:benim de favorilerimden olan şarkıdır.ayrıca netta çok yetenekli bir kız.bir israil şarkısı olarak orta doğu ezgisi duyabilirsiniz.benden 10 puan.biraz feminazi,beden olumlaması içersede iyi iyi.

18-F.Y.R. Macedonia 
Sanatçı:Eye Cue
Şarkı:Lost and Found
Kısaca:öldürmez de güldürmez de bir şarkı.kızın sesi çok güzel ama daha iyi olabilirdi.makedonya zaten katılmak için katılıyor gibi.finali zorlar ama finalde sonlarda olur.
19-Ireland 
Sanatçı:Ryan O'Shaughnessy
Şarkıcı:Together
Kısaca:Klibini çokça beğendiğim şarkıdır.İrlanda eski günlerine mi dönüyor acaba dedim kendi kendime.ben beğendim biraz ed sheeran a kaçmış gibi ama olsun.bol bol #lovewins görebileceğimiz bir çalışma.

Dinlemek isterseniz çalma listesinin bağlantısı burada



Yorumlar